Упутство за дигиталну виртуелну учионицу – за родитеље ученика првог разреда

Поштовани родитељи/старатељи,

Добродошли у друго полугодиште и хвала Вам на досадашњој сарадњи!

Већина ученика је донела сагласност за учешће у активности Дигиталне виртуелне учионице, тако да је велик број ученика већ регистрован у истој.

Постоји око десетак ученика чији су кодови неисправни, те сам контактирала издавача који се обавезао да до 1. 2. 2019. достави додатне исправне кодове, тако да се надам да ће сви ученици-учесници бити регистровани почетком фебруара.

Игру деца могу играти у току целог полугодишта, кад год то пожеле, а ја ћу у оквиру виртуелне учионице имати увид у њихово напредовање и у складу са тим им пружати подршку у деловима градива које буду спорије или теже усвајали, ако и кад се са тим сусретнемо!

Поступак за пријављивање у игру је следећи:

  1. у адресну линију wеб претраживача који користите на кућном рачунару или лап-топу (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, … ) потребно је укуцати следећу адресу: ourdiscoveryisland.com
  1. Уколико немате инсталиран Adobe Flash програм на рачунару или лап-топу, могуће да ће Вам бити понуђено инсталирање или покретање истог, да би се могло приступити игрици. Из овог разлога је игрицу, на жалост, немогуће покренути на андроид уређајима (мобилни телефон или таблет), јер је Flash за исте укинут. У том случају, имаћете следећи изглед екрана и потрбно је да инсталирате/покренете Adobe Flash, што че Вам бити понуђено:
1

 

  1. У наредном кораку, појавиће Вам се два „тастера“ на екрану: New User i Returning Player. Ви ћете одабрати Returning Player.

2

 

  1. Затим, уносите User name (корисничко име) Вашег детета, а то су име и презиме Вашег детета унети спојено, великим латиничним словима, али без квачица, нпр. за дете које се зове, рецимо, Љиљана Ђурашиновић, User name би био: LJILJANADJURASINOVIC.

Password је за све ученике исти, али га после првог логовања можете изменити, ако желите, и гласи (великим латиничним словима): UCENIK

3

 

  1. У овом кораку започињете игру, при чему водите рачуна да дете на крају игре обавезно притисне плаво дугме SAVE (снимање) у доњем десном углу екрана, да би се пређени нивои игрице могли уснимити и да би дете наредни пут наставило игру тамо где је стало. Наравно, детету је увек отворена опција да се креће кроз све делове мапе у игри, по жељи.

 4

 

Надам се да ће нам ова активност помоћи да учење енглеског језика постане забавније за нашу децу, као и да ћемо кроз игру научити много корисних ствари!

Срдачан поздрав и уколико наиђете на било какве нејасноће, слободно ми се обратите!

Проф Тамара Влаисављевић, наставник енглеског језика